سهرابی, زهرا, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1403). تدوین و اعتباریابی مداخله آموزشی آمایه ذهنی رشدی مبتنی بر نظریۀ دوئک و اثربخشی آن بر بازیگوشی روان‌شناختی، بارشناختی و کنترل عمل. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: IR/ethics.2024.81057.1144
زهرا سهرابی; فریبرز درتاج; اسماعیل سعدی پور; علی دلاور. "تدوین و اعتباریابی مداخله آموزشی آمایه ذهنی رشدی مبتنی بر نظریۀ دوئک و اثربخشی آن بر بازیگوشی روان‌شناختی، بارشناختی و کنترل عمل". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1403, -. doi: IR/ethics.2024.81057.1144
سهرابی, زهرا, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. (1403). 'تدوین و اعتباریابی مداخله آموزشی آمایه ذهنی رشدی مبتنی بر نظریۀ دوئک و اثربخشی آن بر بازیگوشی روان‌شناختی، بارشناختی و کنترل عمل', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: IR/ethics.2024.81057.1144
سهرابی, زهرا, درتاج, فریبرز, سعدی پور, اسماعیل, دلاور, علی. تدوین و اعتباریابی مداخله آموزشی آمایه ذهنی رشدی مبتنی بر نظریۀ دوئک و اثربخشی آن بر بازیگوشی روان‌شناختی، بارشناختی و کنترل عمل. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; (): -. doi: IR/ethics.2024.81057.1144


login