مشیری فر, عاطفه, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, شیوندی چلیچه, کامران. (1404). تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزش خودتنظیمی هیجانی مبتنی بر مدل ACT و بررسی اثربخشی آن بر تاب‌آوری تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: IR/ethics.2025.85604.1293
عاطفه مشیری فر; اسماعیل سعدی پور; صغری ابراهیمی قوام; کامران شیوندی چلیچه. "تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزش خودتنظیمی هیجانی مبتنی بر مدل ACT و بررسی اثربخشی آن بر تاب‌آوری تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش آموزان متوسطه". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: IR/ethics.2025.85604.1293
مشیری فر, عاطفه, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, شیوندی چلیچه, کامران. (1404). 'تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزش خودتنظیمی هیجانی مبتنی بر مدل ACT و بررسی اثربخشی آن بر تاب‌آوری تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش آموزان متوسطه', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: IR/ethics.2025.85604.1293
مشیری فر, عاطفه, سعدی پور, اسماعیل, ابراهیمی قوام, صغری, شیوندی چلیچه, کامران. تدوین و اعتباریابی بسته‌ی آموزش خودتنظیمی هیجانی مبتنی بر مدل ACT و بررسی اثربخشی آن بر تاب‌آوری تحصیلی، سازگاری اجتماعی و انعطاف‌پذیری روان‌شناختی دانش آموزان متوسطه. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: IR/ethics.2025.85604.1293


login