اکبری, مهری. (1383). رابطه صفات شخصیتی با مشتری گرایی و ارزیابی عملکرد کارکنان خدماتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), 113-134.
مهری اکبری. "رابطه صفات شخصیتی با مشتری گرایی و ارزیابی عملکرد کارکنان خدماتی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 5, 1383, 113-134.
اکبری, مهری. (1383). 'رابطه صفات شخصیتی با مشتری گرایی و ارزیابی عملکرد کارکنان خدماتی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(5), pp. 113-134.
اکبری, مهری. رابطه صفات شخصیتی با مشتری گرایی و ارزیابی عملکرد کارکنان خدماتی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1383; 2(5): 113-134.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login