محمدیان, محمود, امین, فرشته. (1386). مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت). سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(56), 141-172.
محمود محمدیان; فرشته امین. "مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 56, 1386, 141-172.
محمدیان, محمود, امین, فرشته. (1386). 'مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(56), pp. 141-172.
محمدیان, محمود, امین, فرشته. مدلی برای رتبه بندی مشتریان در صنعت بانکداری به منظور اجرایی نمودن مدیریت روابط با مشتری (CRM) (بررسی موردی بانک ملت). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1386; 18(56): 141-172.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login