صبار, شاهو, هیان, داوان. (1394). عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(4), 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
شاهو صبار; داوان هیان. "عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 1, 4, 1394, 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
صبار, شاهو, هیان, داوان. (1394). 'عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 1(4), pp. 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733
صبار, شاهو, هیان, داوان. عوامل مرتبط با میزان اعتماد مخاطبان به رسانه‌های نوین و سنتی (نگاهی به نوع رسانه، محتوای پیام و ویژگی‌های مخاطب). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1394; 1(4): 205-247. doi: 10.22054/cs.2016.5733


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login