قرآن مجید.
ابن عربی، محیی الدین. (بی تا). الفتوحات المکیه (فی اربع المجلدات). بیروت: دار احیاء التراث العربی.
ایازی، محمدعلی. (1379). «نقدی بر نظریه گفتاری بودن زبان قرآن». مجلۀ پژوهش های فلسفی ـ کلامی. شمارۀ 4. 190 ـ 199.
جوادی آملی، عبدالله. (1364). نرم افزار تدریس اسفار. جلد 7. قم: دفتر تبلیغات اسلامی.
خبازی کناری، مهدی؛ بالو، فرزاد. (1391). «مقایسۀ تلقی دریدا و ناصرخسرو در نسبت گفتار و نوشتار». دو فصلنامۀ فلسفی شناخت. شمارۀ 1/66. 27 ـ 40.
زرگر، نرگس. (1393). «تقدم فرآیندهای شناختی بر زبان در فلسفۀ زبان ملاصدرا». نشریۀ فلسفه. سال 42. شمارۀ 2. 55ـ71.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (بی تا. الف). اسرارالآیات. تصحیح محمد خواجوی. تهران: انجمن حکمت و فلسفه.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (1366. ب). التفسیر القرآن الکریم. تصحیح محمد خواجوی. قم: بیدار.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (1981 م.). الحکمه المتعالیه فی الاسفار العقلیه الاربعه. الطبعه الثالثه، بیروت: داراحیاء التراث العربی.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (1360).الشواهد الربوبیه. تصحیح سید جلال الدین آشتیانی. مشهد: المرکز الجامعی للنشر.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (بی تا. ب). اللمعات المشرقیه فی الفنون المنطقیه. تهران: انتشارات آگاه.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (1361).المشاعر. تصحیح غلامحسین آهنی. چاپ دوم. اصفهان.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (1387). سه رسائل فلسفی (متشابهات القرآن، المسائل القدسیه، اجوبه المسائل). مقدمه، تصحیح و تعلیق سید جلال الدین آشتیانی. قم: دفتر تبلیغات اسلامی.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (1366. الف). شرح اصول الکافی. تصحیح محمد خواجوی. تهران: مؤسسه مطالعات و تحقیقات فرهنگی.
صدرالمتألهین، محمد بن ابراهیم. (1363). مفاتیح الغیب. مقدمه و تصحیح محمد خواجوی. تهران: مؤسسۀ تحقیقات فرهنگی.
مجلسی، محمدباقر. (1404 هـ. ق). بحار الانوار. بیروت: مؤسسه الوفاء.
نکونام، جعفر. (1379). «زبان قرآن گفتاری یا نوشتاری». مجله پژوهش های فلسفی ـ کلامی. شمارۀ 3. 20ـ37.