جعفرخانی, فاطمه, جامه بزرگ, زهرا. (1395). تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230
فاطمه جعفرخانی; زهرا جامه بزرگ. "تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 6, 1395, 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230
جعفرخانی, فاطمه, جامه بزرگ, زهرا. (1395). 'تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(6), pp. 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230
جعفرخانی, فاطمه, جامه بزرگ, زهرا. تأثیر واقعیت افزوده در افزایش مهارت خودیاری دانش آموزان دارای اختلال اوتیسم. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1395; 2(6): 95-108. doi: 10.22054/jti.2018.28793.1230


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login