دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,179
تعداد مقالات17,645
تعداد مشاهده مقاله53,526,474
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,268,172
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
مرتضی محمدی; طهمورث سهرابی. "تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 6, 22, 1396, 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. (1396). 'تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 6(22), pp. 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522
محمدی, مرتضی, سهرابی, طهمورث. تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 6(22): 107-128. doi: 10.22054/ims.2018.8522


login