حقیقی, فرزانه, امین خندقی, مقصود. (1396). تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), 159-185. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133
فرزانه حقیقی; مقصود امین خندقی. "تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 7, 28, 1396, 159-185. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133
حقیقی, فرزانه, امین خندقی, مقصود. (1396). 'تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 7(28), pp. 159-185. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133
حقیقی, فرزانه, امین خندقی, مقصود. تبیین جهتگیری برنامه درسی معلّمان و کارشناسان دوره پیش و متوسطه حرفه ای آموزش و پرورش استثنائی براساس نوع نگرش به دانش آموزان کم توانذهنی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 7(28): 159-185. doi: 10.22054/jpe.2018.3545.1133


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login