امینی, محمد, سبکتکین, مریم. (1396). جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227
محمد امینی; مریم سبکتکین. "جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 8, 1396, 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227
امینی, محمد, سبکتکین, مریم. (1396). 'جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(8), pp. 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227
امینی, محمد, سبکتکین, مریم. جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی). سامانه مدیریت نشریات علمی, 1396; 3(8): 120-148. doi: 10.22054/qric.2019.33225.227


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login