دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,295,009
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,419,321

1.

بررسی عناصرالگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان

صفحه 1-27
ذکیا عباسی

2.

تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت‌ هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامه‌درسی کلاین

صفحه 28-52
محمد فیروزی؛ محمد سیفی؛ علی حسینی مهر؛ علیرضا فقیهی

3.

واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی

صفحه 53-79
رقیه محمدی؛ مرجان کیان؛ مجید علی عسگری

4.

شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان)

صفحه 90-119
مصطفی باقریان فر؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ یعقوب سپهری

5.

جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)

صفحه 120-148
محمد امینی؛ مریم سبکتکین

6.

آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی)

صفحه 149-201
بهروز رحیمی؛ محسن طالب زاده؛ داریوش مهری


login