| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,201 |
| تعداد مقالات | 17,938 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,014,850 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,794,686 |
| 1. | بررسی عناصرالگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان | |
| صفحه 1-27 | ||
| ذکیا عباسی | ||
| 2. | تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامهدرسی کلاین | |
| صفحه 28-52 | ||
| محمد فیروزی؛ محمد سیفی؛ علی حسینی مهر؛ علیرضا فقیهی | ||
| 3. | واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی | |
| صفحه 53-79 | ||
| رقیه محمدی؛ مرجان کیان؛ مجید علی عسگری | ||
| 4. | شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئتعلمی دانشگاه سیستان و بلوچستان) | |
| صفحه 90-119 | ||
| مصطفی باقریان فر؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ یعقوب سپهری | ||
| 5. | جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) | |
| صفحه 120-148 | ||
| محمد امینی؛ مریم سبکتکین | ||
| 6. | آسیبشناسی برنامه درسی دورههای آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی) | |
| صفحه 149-201 | ||
| بهروز رحیمی؛ محسن طالب زاده؛ داریوش مهری | ||