1.

بررسی عناصرالگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی در آموزش عالی بر مبنای قرآن کریم بر اساس تفسیر المیزان

صفحه 1-27
ذکیا عباسی

2.

تبیین علل شکاف بین نظر و عمل تربیت‌ هنری در دوره اول متوسطه براساس عناصر برنامه‌درسی کلاین

صفحه 28-52
محمد فیروزی؛ محمد سیفی؛ علی حسینی مهر؛ علیرضا فقیهی

3.

واکاوی نگرش معلمان نسبت به تغییر برنامه درسی جدید خوانداری و نوشتاری پایه چهارم ابتدایی

صفحه 53-79
رقیه محمدی؛ مرجان کیان؛ مجید علی عسگری

4.

شناسایی ویژگی های آموزش مبتنی بر عمل فکورانه در هزاره سوم آموزش عالی (مورد مطالعه: اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان)

صفحه 90-119
مصطفی باقریان فر؛ سید ابراهیم میرشاه جعفری؛ یعقوب سپهری

5.

جایگاه ضعیف تفکر انتقادی در برنامه های درسی مدارس متوسطه (مطالعه‌ای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)

صفحه 120-148
محمد امینی؛ مریم سبکتکین

6.

آسیب‌شناسی برنامه درسی دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارکنان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری بر اساس الگوی (ADDIE) (مطالعه آمیخته تشریحی)

صفحه 149-201
بهروز رحیمی؛ محسن طالب زاده؛ داریوش مهری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login