نقی بیرانوند, فاطمه, قدم پور, عزت اله, صادقی, مسعود. (1397). تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(49), 119-137. doi: 10.22054/jep.2019.11609.1415
فاطمه نقی بیرانوند; عزت اله قدم پور; مسعود صادقی. "تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان". سامانه مدیریت نشریات علمی, 14, 49, 1397, 119-137. doi: 10.22054/jep.2019.11609.1415
نقی بیرانوند, فاطمه, قدم پور, عزت اله, صادقی, مسعود. (1397). 'تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان', سامانه مدیریت نشریات علمی, 14(49), pp. 119-137. doi: 10.22054/jep.2019.11609.1415
نقی بیرانوند, فاطمه, قدم پور, عزت اله, صادقی, مسعود. تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1397; 14(49): 119-137. doi: 10.22054/jep.2019.11609.1415


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login