دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,185
تعداد مقالات17,683
تعداد مشاهده مقاله54,321,335
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,431,371

1.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن

صفحه 1-27
الهه ولایتی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درامدی؛ اسماعیل سعدی پور

2.

دلزدگی تحصیلی از درس مطالعات اجتماعی بر اساس ساختار کلاس، کیفیت تدریس و حمایت عاطفی معلم

صفحه 29-51
ملیحه حکمتیان؛ ناصر نوشادی؛ فریبرز نیکدل

3.

رابطه باورهای خودکارآمدی تحصیلی با بهزیستی تحصیلی:نقش واسطه‌ای تنیدگی تحصیلی ادراک شده و هیجانات پیشرفت

صفحه 53-84
سهراب صحرایی؛ امید شکری؛ مهدی خانبانی؛ الهام حکیمی راد

4.

تحلیل محتوایی و استنادی مقالات فصلنامه روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی

صفحه 85-117
شیوا علیپور؛ محمد مهدی بابایی منقاری؛ محمد عباسی؛ حسین داودی

5.

تأثیر آموزش راهبردهای یادگیری خودتنظیمی بر تأخیر در رضامندی و خوش بینی تحصیلی دانش آموزان

صفحه 119-137
فاطمه نقی بیرانوند؛ عزت اله قدم پور؛ مسعود صادقی

6.

پیش بینی انگیزه پیشرفت بر اساس سرسختی روانشناختی و حمایت اجتماعی در دختران دانش آموز

صفحه 139-151
سمانه بهزادپور؛ زهرا سادات مطهری؛ فرامرز سهرابی

7.

اثربخشی الگوی طراحی آموزشی چهار مولفه ای برخلاقیت دانش آموزان در درس علوم تجربی

صفحه 153-172
رحیم مرادی؛ علی دلاور؛ بهنام رسولی؛ ریحانه صالح راد؛ زهرا طاهری

8.

پیامدهای روانشناختی-تحصیلی موسسات آموزشی کنکور: مطالعه‌ای مبتنی بر نظریه زمینه‌ای

صفحه 173-202
زهرا عسگری؛ حسین کارشکی؛ بهروز مهرام

9.

نقش سیستم‌های مغزی رفتاری و تیپ‌های صبحی- عصری در پیش‌بینی پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 203-220
سجاد بشرپور؛ جواد درودی؛ سپیده محمودزاده


login