دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات55
تعداد شماره‌ها1,838
تعداد مقالات14,668
تعداد مشاهده مقاله31,769,094
تعداد دریافت فایل اصل مقاله19,750,440
امیری, محسن. (1393). تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), 1-26.
محسن امیری. "تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 12, 1393, 1-26.
امیری, محسن. (1393). 'تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(12), pp. 1-26.
امیری, محسن. تأثیر آموزش مادران با رویکرد آدلر-درایکورس بر نشانه‌های مثبت و منفی کودکان با اختلال نارسایی توجه-بیش‌فعالی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1393; 3(12): 1-26.


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login