1.

بررسی نقش عوامل فردی و خانوادگی در اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی: فراتحلیلی بر پژوهش‌های انجام شده در ایران

صفحه 2-25
علی دلاور؛ آسیه ابراهیمی؛ مهرانه سلطانی

2.

تأثیر ‌بازی‌های ‌آموزشی ‌رایانه‌ای بر‌انگیزش تحصیلی مفاهیم ریاضی دانش‌آموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی

صفحه 27-44
رحیم مرادی؛ حسن ملکی

3.

مقایسه تصورات یادگیری و عادت‌های مطالعه در بین دانشجویان با استعدادهای درخشان و عادی

صفحه 45-69
قربان همتی علمدارلو؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ محبوبه طاهر؛ محمدصادق ارجمندی

4.

نقش دین‌داری و تاب‌آوری در پیش‌بینی استرس زناشویی مادران دارای فرزند پسر با اختلال نارسایی توجه بیش‌فعالی

صفحه 71-78
سمانه بهزادپور؛ زهرا سادات مطهری؛ فرامرز سهرابی

5.

رابطه دینداری و حمایت اجتماعی با شیوه‌های مقابله با تنیدگی در مادران دارای کودکان با نیازهای ویژه

صفحه 89-99
عیسی جعفری؛ علی اسماعیلی؛ اکبر عطادخت

6.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بینفردی و حل‌مسئله اجتماعی بر بهبود رفتار سازگارانه و عمکرد تحصیلی دانش‌آموزان دختر باکم‌توانی‌ذهنی

صفحه 102-121
لیلا فریس آبادی؛ معصومه خسروی؛ پرویز صباحی

7.

اثر بازخورد تطبیقی- اجتماعی بر عملکرد تکلیف تولید نیرو در دختران با کم‌توانی ذهنی

صفحه 123-139
ربابه رستمی؛ مونا رضایی؛ سوسن جباری

8.

تأثیر آموزش ایفای نقش بر مهارت‏های اجتماعی دانش‏آموزان کم‏توان‏ذهنی خفیف

صفحه 136-155
رقیه اسدی گندمانی؛ عباس نسائیان؛ شهلا پزشک؛ ژانت هاشمی آذر؛ غلامرضا صرامی؛ مرضیه سینا

9.

نقش خودکار‌‌‌آمدی، تحول زبانی و مهارت‌های ‌‌‌اجتماعی در مشکلات رفتاری دانش‌آموزان کم‌توان‌ذهنی با رهیافت ر‌‌گرسیون فازی

صفحه 157-175
شهرام رنجدوست؛ شهرام یزدانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login