1.

فاکتورهای بحرانی مؤثر بر به‌کارگیری فناوری اطلاعات در مدیریت زنجیره تأمین بشردوستانه

صفحه 5-32
محمدمهدی مظفری؛ مهدی اجلی

2.

عوامل مؤثر بر پیاده‌سازی هوشمندی کسب‌وکار در صنعت بانکداری ایران

صفحه 33-81
صلاح رضایی؛ سید جواد میر عابدینی؛ عطاءالله ابطحی

3.

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در رابطه بین سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی و نابرابری درآمد: شواهدی از کشورهای منتخب

صفحه 83-106
یوسف عیسی زاده؛ مجید آقایی

4.

شناخت تأثیر قابلیت‌های مدیریت ارتباطات الکترونیک در اجرای طرح تکریم ارباب‌رجوع

صفحه 107-144
عباس اسدی؛ محمد اکبری

5.

مدلی برای انطباق سازمان‌های آموزشی با ملزومات هوشمندی کسب‌ و کار

صفحه 145-175
نسیبه پوطی؛ حسین مرادی مخلص؛ .وحید صالحی؛ جمشید حیدری

6.

عوامل مؤثر بر پذیرش سیستم سفارش غذای آنلاین از دیدگاه مشتریان

صفحه 175-212
سید حمید خدادادحسینی؛ محمدرضا اسداللّهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login