1.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه مشکلات رشدی - رفتاری ( FTF 5-15) درکودکان 5 تا 15 سال ایرانی

صفحه 1-15
کریم عبدالمحمدی؛ فرهاد غدیری صورمان آبادی؛ خوشدوی ابراهیم زاده؛ امیر علیزاده؛ مصطفی زارعان؛ فهیمه نورافکن

2.

فراتحلیل یافته های مربوط به اثربخشی درمان های شناختی-رفتاری بر کاهش مشکلات روان شناختی دانش آموزان

صفحه 17-39
آتوسا کلانتر هرمزی

3.

دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در داده‌های چند‌ارزشی

صفحه 41-60
طیبه دهقان نیری؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

4.

ساخت، عامل یابی و پایاسازی پرسشنامه آمادگی برای تغییر در نوجوانان دختر

صفحه 61-82
زهرا مصباح؛ خدیجه ابوالمعالی؛ فریده حمیدی

5.

ساخت و بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه درگیری پژوهشی در دانشجویان تحصیلات تکمیلی

صفحه 83-104
یاسر گراوند؛ محمد کوهی؛ الهه سیدکابلی؛ احمد علیزاده

6.

سنجش و ارزیابی ادوار آموزشی همیاران پلیس(مطالعه موردی دانش آموزان مقطع ابتدایی تهران)

صفحه 105-121
غلامحسین بیابانی؛ مجتبی ستوده گندشمین

7.

ویژگی های روان سنجی مقیاس ذهن آگاهی نوجوان و بزرگسال (AAMS)

صفحه 123-152
حمید بارانی؛ سیده پریسا سلامت؛ محبوبه فولادچنگ

8.

ویژگی‏‌های روان‌سنجی نسخۀ فارسی پرسش‌‏نامۀ پذیرش و عمل مربوط به ولعِ غذا در جمعیت درگیر با کاهش وزن

صفحه 153-171
سامان نونهال؛ شهرام محمدخانی؛ جعفر حسنی؛ مهدی اکبری

9.

بررسی ویژگی های روان سنجی مقیاس انگیزه مشاوره تعارضات زناشویی زنان در آستانه‌ی طلاق

صفحه 173-194
ابراهیم فهلی؛ کیومرث فرحبخش؛ عبدالله معتمدی؛ سمیه کاظمیان


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login