1.

شناسه نشریه، سال پانزدهم شماره 50 تابستان 9311


2.

تحلیلی نهادگرایانه بر فضای کسب و کار و کارآفرینی بخش گردشگری ایران

صفحه 1-34
محمدرضا فرزین؛ محمود حسن پور؛ سید مجتبی محمودزاده؛ علی عرب مازار ِزدی

3.

تدوین سناریوهای مؤثر بر آینده گردشگری پایدار شهرکرمان با رویکرد آینده‌پژوهی

صفحه 35-60
اسماعیل علی اکبری؛ نفیسه مرصوصی؛ لیلا جلال آبادی

4.

تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر وفاداری مشتریان در صنعت رستوران داری

صفحه 61-94
صادق صالحی؛ جعفر بهاری؛ سمیرا محمذی

5.

تحلیل ساختار محتوایی فصلنامه مطالعات مدیریت گردشگری با استفاده از تکنیک متن‌کاوی

صفحه 97-127
زهره دهدشتی شاهرخ

6.

شبکه مضامین مرتبط با انتخاب شریک در اتحادهای استراتژیک گردشگری پزشکی

صفحه 129-155
علی شالبافیان

7.

آینده نگاری برندسازی پایدار مقصدهای گردشگری ساحلی

صفحه 157-195
پروانه پرچکانی؛  عبدالرضا رکن الدین افتخاری؛  سید سعید هاشمی

8.

طراحی شبکۀ مضامین برندِ حلال در صنعت گردشگری درمانی

صفحه 197-220
امین عارفی؛ داود فیض؛ بهار بیشمی؛ عظیم زارعی

9.

اثر جهت‌گیری ارزشی بر رفتار گردشگری محیط‌زیستی به واسطه تئوری ارزش عقیده هنجار و نظریه انتظار در میان گردشگران دربند و درکه

صفحه 221-252
یزدان شیرمحمدی؛ غزاله دارابی؛ زینب هاشمی باغی

10.

شناسایی و تبیین آمیختۀ بازطراحی مدل‌های کسب‌ و کار با رویکرد کارآفرینی سازمانی در صنعت گردشگری

صفحه 253-276
امیرمحمد کلابی؛ سیمین کریمی راد

11.

بررسی تحلیلی زیرساخت‌های گردشگری سلامت با رویکرد نگاشت شناختی

صفحه 227-297
میرمحمد اسعدی؛ مهدی باصولی؛ مهناز السادات راسخی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login