1.

نقش سیستم های هوشمند کسب وکار در بهبود عملکرد سازمان: رویکرد فراتحلیل

صفحه 1-15
مهرنوش مهدی ساسان؛ قاسم بخشنده

2.

تحلیل احساسات نظرات کاربران تریپ‌ادوایزر برای رستوران‌های ایران با رویکرد یادگیری عمیق

صفحه 17-41
آرمینا محسنی؛ آمنه خدیور؛ فاطمه عباسی

3.

تحلیل نحوه گذار به فناوری‌های نوین مدیریت ثروت در ایران

صفحه 43-75
مرسده پهلوانیان؛ میثم شیرخدایی؛ سید سپهر قاضی نوری

4.

مدلی برای بازاریابی دیجیتال مبتنی بر ارزش آفرینی در صنعت بیمه ایران

صفحه 77-108
بهروز اسدنژاد؛ سید مهدی جلالی؛ بیتا تبریزیان

5.

روش‌شناسی کنش‌گر-شبکه در مطالعات علم و فناوری

صفحه 109-133
حمیدرضا رستمی؛ شعبان الهی؛ علی معینی؛ علیرضا حسن زاده

6.

مدل مراحل تکامل اکوسیستم های کسب و کار صنعتی

صفحه 135-166
فاطمه ثقفی؛ احمد جعفرنژاد؛ منوچهر منطقی؛ سید جواد موسوی

7.

شناسایی شاخص های مدیریت محتوای دیجیتال با هدف افزایش درگیری کاربران فضای مجازی با رویکرد فراترکیب

صفحه 167-200
محمد صالح ترکستانی؛ زهره دهدشتی شاهرخ؛ ایمان رئیسی وانانی؛ فاطمه گلشنی

8.

شناسایی محرک‌های نوآوری مدل کسب و کار‎

صفحه 201-231
عباس معیا؛ علی اوتارخانی؛ علی رضاییان؛ بهمن حاجی پور

9.

طراحی مدل خرید مشتریان از فروشگاه‌های هوشمند در ایام کرونا با تأکید بر هوش مصنوعی

صفحه 233-263
یزدان شیرمحمدی؛ آرش بستان منش

10.

الگوی هوشمندی مدیریت منابع انسانی مبتنی بر علم داده و یادگیری ماشینی

صفحه 265-310
ریحانه فروزنده جونقانی؛ میرعلی سید نقوی؛ وجه الله قربانی زاده؛ محمدتقی تقوی فرد

11.

مدل کارآفرینی شرکتی بین‌المللی اپراتورهای تلفن همراه ایران

صفحه 311-338
جمال الدین ابراهیمی؛ محمد عزیزی؛ کتایون پورمهدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login