1.

طراحی مدل ساختاری شدت اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی بر اساس عملکرد خانواده و سلامت روانی: نقش میانجی رضایت زناشویی در مادران

صفحه 1-26
حسین المدنی؛ پرویز عسگری؛ ساسان باوی

2.

ارزیابی مدل علی شیوه‌های فرزندپروری و صفات سنگدلی-بی‌رحمی در نوجوانان با اختلال سلوک: نقش میانجیگری کارکردهای اجرایی

صفحه 27-59
فاطمه کارگر؛ امیر قمرانی؛ قاسم نوروزی

3.

اثربخشی برنامه فرزندپروری مثبت به شیوه‌ی برخط بر کارکردهای اجرایی سرد (حافظه‌ی فعال، توجه پایدار، کنترل مهاری و انعطاف‌پذیری شناختی) کودکان با اختلال نارسایی توجه- بیش‌فعالی

صفحه 61-89
زهرا تلک آبادی آرانی؛ فاطمه نیک خو؛ مهدی دستجردی کاظمی

4.

ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس اضطراب کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم (فرم والد)

صفحه 91-116
فرهاد غدیری؛ خوشدوی ابراهیم زاده؛ رویا زارع؛ مهرنوش جوائزی شیشوان

5.

آزمون مدل ساختاری سرمایه‌های روان‌شناختی با امید به زندگی در زنان دارای کودک معلول ذهنی- حرکتی: نقش میانجی حمایت اجتماعی ادراک‌شده و سرزندگی

صفحه 117-145
فریبا عابدی؛ ابراهیم نامنی

6.

مقایسه پردازش شنیداری و حافظه افراد نابینا و بینا: مرور سیستماتیک

صفحه 147-171
محمد نریمانی؛ ساناز عینی؛ ژیلا نیازی

7.

بررسی اثربخشی برنامه توالی واجی لیندامود بر توجه پایدار دانش‌آموزان با اختلال خواندن

صفحه 173-198
مینا طهمورث؛ سمیه ساداتی فیروزآبادی

8.

اثربخشی روش ایزی‌مایند (Easy Mind) بر برنامه‌ریزی، نگهداری ذهنی و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دچار اختلال ریاضی

صفحه 199-222
سمیرا علی زاده؛ یوسف دهقانی؛ فریده سادات حسینی؛ صفا برزگری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login