1.

تاثیر یادگیری سیار بر بهبود عملکرد کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی

صفحه 7-22
محمد جمشیدی؛ خدیجه علی آبادی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ اسمعیل زارعی زوارکی

2.

پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر اساس نیازهای بنیادین روان‌شناختی با میانجی-گری بهزیستی روان‌شناختی در دانشجویان کارشناسی

صفحه 23-42
آرزو اصفا؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

3.

بررسی تاثیر بسته مداخلات بهنگام عصب‌- روانشناختی کودک محور بر عملکرد شناختی و اجتماعی کودکان تاخیر رشدی

صفحه 43-64
محمد حسینعلی زاده؛ سالار فرامرزی؛ احمد عابدی

4.

اثربخشی روش ارزیابی همتایان در بستر آنلاین بر رضایت تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا

صفحه 65-82
رحیم مرادی

5.

پیش‌بینی پاسخ به شکست بر‌اساس قالب‌های‌ذهنی زبانی در میان زبان‌آموزان ایرانی: نقش واسطۀ جهت‌گیری هدف و یادگیری خودتنظیمی

صفحه 83-105
پروین ربیعی؛ مهناز شاهقلیان؛ هادی هاشمی رزینی

6.

تأثیر روش تدریس لایه به لایه بر پیشرفت تحصیلی در درس ریاضی دانش آموزان ابتدایی در مقایسه با روش های اکتشافی و برخط

صفحه 107-129
فرهاد سعیدی؛ جواد پورکریمی

7.

تبیین تفاوت پیشرفت تحصیلی بر اساس نیمرخ های انگیزش تحصیلی دانشجویان کارشناسی ارشد استعداد درخشان و عادی دانشگاه تبریز: رویکرد فرد – محور

صفحه 131-155
حمدالله حبیبی؛ آی سان پاشایی فخری

8.

طراحی مدل سیستم های مغزی رفتاری بر تنهایی اجتماعی و ملال فراغت با نقش تعدیلگر آموزش فعالیت بدنی در سالمندان شهر تهران

صفحه 157-181
ابوالفضل مرادی؛ زینت نیک آیین؛ جاسم منوچهری؛ فریده گنجویی

9.

نقش واسطه‌ای تاب‌آوری در رابطه بین ویژگی‌های شخصیتی و رضایت شغلی در معلمان

صفحه 183-201
فاطمه آذرکردار؛ سمیه پوراحسان؛ افسانه توحیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login