1.

بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی

صفحه 1-32
هادی قادریانی؛ ایراندخت فیاض؛ مصطفی قادری؛ اکبر راهنما

2.

واکاوی نظریه های پیش برنده بومی سازی برنامه های درسی و تعیین جهت گیری منتخب

صفحه 33-71
شیوا جلایری لایین

3.

تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارت‌های نوشتاری و درک و فهم دانش‌آموزان

صفحه 73-102
اکبر جدیدی محمدآبادی؛ فریبا درتاج؛ آزیتا سلاجقه

4.

رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی

صفحه 103-121
لیلا حبیبی

5.

شناسایی مؤلفه‌های تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو

صفحه 123-153
فهیمه مسلمی؛ بابک شمشیری؛ امین ایزدپناه

6.

تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخص‌ها و مولفه‌‌های اساسی

صفحه 155-180
مهدیه کریمی


login