| تعداد نشریات | 61 |
| تعداد شمارهها | 2,202 |
| تعداد مقالات | 17,953 |
| تعداد مشاهده مقاله | 55,077,062 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 28,835,374 |
| 1. | بررسی خوانش پست مدرنیسم از تحولات دانش با تاکید بر دیدگاه فوکو و الزامات آن برای عناصر برنامه درسی | |
| صفحه 1-32 | ||
| هادی قادریانی؛ ایراندخت فیاض؛ مصطفی قادری؛ اکبر راهنما | ||
| 2. | واکاوی نظریه های پیش برنده بومی سازی برنامه های درسی و تعیین جهت گیری منتخب | |
| صفحه 33-71 | ||
| شیوا جلایری لایین | ||
| 3. | تحلیل محتوای کتب فارسی دوره ابتدایی از حیث توجه به شکوفاسازی مهارتهای نوشتاری و درک و فهم دانشآموزان | |
| صفحه 73-102 | ||
| اکبر جدیدی محمدآبادی؛ فریبا درتاج؛ آزیتا سلاجقه | ||
| 4. | رابطه برنامه درسی و تدریس:دیدگاه آنتروپی | |
| صفحه 103-121 | ||
| لیلا حبیبی | ||
| 5. | شناسایی مؤلفههای تفکر فلسفی لیپمن درکتاب داستان پینوکیو | |
| صفحه 123-153 | ||
| فهیمه مسلمی؛ بابک شمشیری؛ امین ایزدپناه | ||
| 6. | تبیین ابعاد الگوهای برنامه درسی شایستگی محور به منظور تعیین شاخصها و مولفههای اساسی | |
| صفحه 155-180 | ||
| مهدیه کریمی | ||