1.

کاربرد تکنولوژی واقعیت افزوده هولوپورت در آموزش مبتنی بر نظریه ارتباط‌گرایی

صفحه 9-29
حامد عباسی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی

2.

بررسی رابطه‌ی دانش تیپک و مهارت های ارزشیابی آنلاین معلمان دوره ابتدایی

صفحه 31-65
زهرا بابایی؛ سیدامین عظیمی؛ یاسمین عابدینی

3.

ارائه مدل علی پیش بینی رضایت‌تحصیلی بر اساس الگوهای ارتباطی خانواده با توجه به نقش واسطه ای باورهای خودکارآمدی در میان دانشجویان دوره‌های مجازی دانشگاه شیراز

صفحه 67-90
احمد رستگار؛ محمد حسن صیف؛ سیما علی زاده

4.

تأثیر طراحی آموزشی اجتماع کاوشگر در بستر شاد بر مهارت‌های استدلال محور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

صفحه 91-115
احسان علی نیا بنگر؛ فاطمه جعفرخانی

5.

تاثیر راهبردهای یادگیری و نگرش مثبت به مدرسه با نقش واسطه‌ای اهداف پیشرفت بر خودکارآمدی تحصیلی در درس ریاضی

صفحه 117-147
شایسته رضائی؛ نسرین نظری

6.

مرور نظام‌مند مطالعات رباتیک آموزشی

صفحه 149-182
محمد جاودانی؛ زهرا عزیزی

7.

تاثیر آموزش مجازی زبان انگلیسی بر انگیزش یادگیری زبان و علائم نقص توجه/بیش فعالی در دانش آموزان دچار اختلال نقص توجه/بیش فعالی

صفحه 183-203
مجتبی شریفی درآمدی


login