1.

ادراک دانش آموزان دوره دوم متوسطه از آموزش ریاضی در ایران

صفحه 7-35
پروانه محمودیان؛ علیرضا صادقی؛ زهرا رحیمی؛ محمد نیرو

2.

فراتحلیل مطالعات انجام شده در مورد متغیرهای مرتبط با سرزندگی تحصیلی در دانش آموزان بر اساس پژوهش های انجام شده در ایران

صفحه 37-61
افشین افضلی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ خسرو رشید؛ سید حسام موسوی؛ محمدعارف پیله ورپور

3.

اثر بخشی بازی درمانی شناختی- رفتاری بر مولفه‌های کارکردهای‌اجرایی کودکان دارای اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی

صفحه 63-101
معصومه حسنی عبد؛ زهرا نقش؛ حامد مصلحی

4.

رابطه جهت‌گیری‌های هدف و کانون کنترل درونی با اشتیاق تحصیلی: نقش واسطه‌ای ادراکات خودکارآمدی در دانش آموزان دختر

صفحه 103-131
نسرین مظفرثانی آذر؛ تورج هاشمی نصرت آباد

5.

مدل ساختاری رابطه‌ی سبک‌های دلبستگی، ویژگی‌های شخصیت و مدیریت اوقات فراغت با اعتیاد به شبکه‌های اجتماعی در دختران نوجوان

صفحه 133-163
نسیبه مظفر؛ زهراسادات پورسید آقایی

6.

تبیین شادکامی در مدارس بر اساس کیفیت رابطه معلم- دانش‌آموز و پیوند با مدرسه با نقش واسطه‌ای شایستگی هیجانی

صفحه 165-189
لیلا حیدریانی؛ مهدی برزگربفرویی؛ امین یوسف وند

7.

طراحی کارگاه آموزشی فنون کلاس داری امور تربیتی و تاثیر آن بر مدیریت کلاس معلمان پرورشی

صفحه 171-205
محمود زیوری رحمان

8.

مدل ساختاری اهمال‌کاری تصمیم‌گیری بر اساس نیاز به‌ شناخت: نقش واسطه‌ای راهبردهای یادگیری خودتنظیمی

صفحه 207-236
سعید جعفرى؛ کاظم برزگر بفروئی

9.

مدل علّی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان: نقش انسجام کلاسی با نقش واسطه‌ای رضایت تحصیلی

صفحه 237-267
سید علیرضا قاسمی؛ نگین نیک بین؛ سید مصطفی صفاری؛ مینو میری


login