1.

کاربرد مدل راش (نقشه سوال) در تعیین استاندارد و نمره برش آزمون ملاک مرجع آزمون جامع علوم پایه

صفحه 7-30
نورعلی فرخی؛ شیرین دخت حبیب زاده؛ اصغر مینائی؛ محمد جلیلی

2.

ارزشیابی کیفیت عملکرد معلمان در محیط یادگیری الکترونیکی: یک طرح روش‌های پژوهش آمیخته

صفحه 31-62
زهره زارع؛ کیوان صالحی؛ محمد جوادی‌پور

3.

تدوین بسته آموزشی خودراهبری یادگیری و تعیین اثر بخشی آن بر انگیزش تحصیلی فراگیران

صفحه 63-90
مهرداد ثابت؛ فریبرز درتاج؛ خدیجه ابوالمعالی؛ مریم السادات احمدی

4.

بررسی ویژگی‌های روانسنجی پرسش‌نامه ادراک زمان و رابطه آن با کارکردهای اجرایی (حافظه فعال و سازماندهی) در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/بیش فعالی

صفحه 91-118
زهره قاسمی مهرآبادی؛ سحر صفرزاده؛ پروین احتشام زاده؛ زهرا دشت بزرگی

5.

تحلیل مقایسه ای از میانگین نمرات دروس در ارزشیابی حضوری و مجازی در نظام آموزش عالی ایران

صفحه 119-158
فاطمه شهره مطلق؛ زینب السادات اطهری؛ سید احمد مدنی

6.

ویژگی‌های روانسنجی مقیاس نگرش کلی به هوش مصنوعی

صفحه 159-181
اسماعیل صدری دمیرچی؛ ناصر عباسی؛ مریم قهرمانلو؛ علی قربانی نژاد؛ محمدرضا نوروزی همایون

7.

عوامل فردی و بافتی پیش‌بینی کننده قربانی قلدری: یک مطالعه مدل یابی چند سطحی در آزمون پرلز 2021

صفحه 183-212
محمد کوهی؛ مسعود گرامی پور؛ مهدی عرب زاده؛ ولی اله رمضانی


login