1.

شناسایی و اعتباریابی ویژگی‌های واسط کاربر نرم‌افزارهای آموزشی مبتنی بر وب برای کودکان 10 تا 12 سال

صفحه 9-42
آیدا طلعتی ولی پور؛ مریم پورجمشیدی

2.

طراحی و تولید اپلیکیشن سبک‌های یادگیری و اعتبارسنجی آن از دیدگاه کاربران

صفحه 43-59
محسن باقری؛ زهرا بساکی؛ سعید شاه حسینی

3.

تأثیر گرافیک برداری بر یادداری و انگیزش تحصیلی درس ریاضی

صفحه 61-88
سید رسول عمادی؛ شیوا فضلی

4.

رویکرد پدیدارشناسانه به چالش‏های معلمان ابتدایی فارس از تدریس مبتنی بر بسترهای الکترونیک به‌منظور ارائه الگوی تدریس اثربخش

صفحه 89-114
نصرالدین کرمی شیرازی؛ علی اصغر ماشینچی؛ سید احمد هاشمی

5.

طراحی برنامه یادگیری مبتنی بر هوش مصنوعی و بررسی اثربخشی آن بر مهارت حل مسئله دانش‌آموزان با اختلال یادگیری ریاضی

صفحه 115-141
فرخ فیضی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درآمدی؛ حسن رشیدی؛ فاطمه جعفرخانی

6.

طراحی و اعتبار بخشی الگوی تدوین کتب درسی الکترونیکی در آموزش عالی

صفحه 143-183
سعید شیخی؛ محمد آرمند؛ علیرضا عصاره

7.

شناسایی مؤلفه‌های توسعه حرفه ای معلمان دوره ابتدایی مبتنی بر فناوری های نوظهور و خودکارآمدی

صفحه 185-224
چیمن مصطفی نژاد؛ عباس عباس پور؛ صمد برزویان شیروان؛ محمدرضا تقوا


login