دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات61
تعداد شماره‌ها2,212
تعداد مقالات18,011
تعداد مشاهده مقاله55,473,111
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,953,516

1.

تحلیل بیبلیومتریک تأثیرات چت‌بات‌ها در بازاریابی: شناسایی روندها، خوشه‌های پژوهشی و جهت‌گیری‌های آینده

نیلوفر هادیان‌فر؛ آمنه خدیور

2.

تاثیر کارکردهای درک شده بازی‌وارسازی بر رفتار شهروندی مصرف‌کننده: نقش میانجی مالکیت روانشناختی و نقش تعدیلگر شخصیت مصرف‌کننده

سکینه ابراهیمی؛ باقر عسگرنژاد نوری؛ هوشمند باقری قره بلاغ؛ رامین بشیر خداپرستی

3.

تحلیل ابعاد ارز اجتماعی در اکوسیستم بازاریابی دیجیتال: مبتنی بر هوش مصنوعی

داود فیض؛ عظیم زارعی؛ محسن آرمان؛ الهام سادات کیا

4.

آینده نگاری کاربرد هوش مصنوعی در بانک‌ها با توجه به میزان بلوغ هوشمندی کسب و کار از طریق رویکرد سناریونگاری

آرش قشمی؛ محمود البرزی؛ فرزاد موحدی سبحانی؛ رضا رادفر

5.

هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی با رویکرد مثبت‌گرا: چارچوبی برای شکوفایی کارکنان

میناسادات موسوی؛ عباسعلی رستگار؛ محسن شفیعی نیکآبادی

6.

تحلیل حوزه‌ها و روندهای پژوهشی در زنجیره تأمین دیجیتال

سید صبا سینائی؛ مقصود امیری؛ لعیا الفت؛ امیر یوسفلی

7.

طراحی چارچوب نظام مراقبت هوشمند بیماری شبکیه نوزادان نارس

مریم ملاباقر؛ علیرضا حسن زاده؛ محمدمهدی سپهری؛ عباس حبیب الهی؛ ابوالقاسم سرآبادانی


login