1.

ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه تجربه خانواده اوتیسم در خانواده‌های دارای فرزند طیف اوتیسم

صفحه 1-30
سعیده خجسته؛ فرنگیس دمهری؛ علیرضا افشانی

2.

بررسی اثربخشی برنامه توان‌بخشی شناختی مبتنی بر توجه، بر تمیز شنیداری و سرعت پردازش اطلاعات کودکان با اختلال یادگیری از نوع نارساخوانی

صفحه 31-66
سیده فاطمه پاکزادیان؛ سعید رضایی؛ فاطمه نیکخو

3.

اثربخشی آموزش تاب‌آوری هیجانی- شناختی بر استرس والدگری، تنظیم هیجان و تاب‌آوری والدین کودکان پسر با کم‌توان ذهنی خفیف

صفحه 67-104
عطیه خیرخواه؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس ابوالقاسمی

4.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ارتباطی بر سازگاری اجتماعی و کیفیت زندگی مادران دارای فرزند مبتلا به اختلال طیف اوتیسم

صفحه 105-139
نسترن سیداسماعیلی قمی؛ علی سلمانی

5.

اثربخشی غنی‌سازی ادراکی بر حافظه فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان با ناتوانی یادگیری خاص در ریاضی

صفحه 141-169
نسرین زارع شریف؛ سالار فرامرزی؛ علی شریفی

6.

تدوین و اثربخشی درمان مبتنی بر تکثیر انبوه عصبی بر شاخص‌های تحولی و علائم کودکان با اختلال طیف اوتیسم

صفحه 171-215
سارا روحانی؛ محمد نریمانی؛ نادر حاجلو؛ رضا فرضی زاده

7.

تدوین برنامه توان‌بخشی شناختی یافتن سریع کلمه و اثربخشی آن بر پردازش شنیداری کودکان با اختلال‌های عصب‌تحولی: مطالعه موردی کودکان با نارساخوانی و اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

صفحه 217-249
هدی فرامرزی؛ سعید رضایی؛ مهدی دستجردی کاظمی؛ عنایت‌الله زمان‌پور

8.

اثربخشی آموزش هم‌زمان انواع کارکردهای اجرایی (گرم و سرد؛ متمرکز بر آموزش هم‌زمان والد و کودک) بر بهبود همدلی کودکان با اختلال نارسایی توجه/بیش‌فعالی

صفحه 251-284
سیده زهرا سیدنوری؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ عباس ابولقاسمی؛ ایرج شاکری‌نیا

9.

سازه‌های روان‌شناسی مثبت‌محور در حوزه نارسایی‌های یادگیری ویژه: مطالعه مروری نظامند

صفحه 285-319
شهروز نعمتی؛ رحیم بدری گرگری؛ شهرام واحدی؛ نیلوفر برومندزاده


login