1.

اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی بر بهبود خواندن، درک مطلب و سرعت خواندن دانش‏آموزان

صفحه 2-28
حمیدرضا دائمی

2.

طراحی آموزشی و محیط‏های یادگیری با رویکرد تلفیقی: نقدی بر مدل‏های پیشین و ارائه مدلی نوین در این زمینه

صفحه 29-50
اسماعیل زارعی زوارکی

3.

پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی بر‏اساس مؤلفه‌های خودتنظیمی در دانش‌آموزان پایه‌ی اول دبیرستان‌های شهر تهران

صفحه 50-72
حورا مطیعی؛ محمود حیدری؛ منصوره السادات صادقی

4.

ویژگی‏های اهداف فعالیت‏های فوق برنامه دانش‏آموزان دبیرستانی با رویکرد پیشگیری از آسیب‏های اجتماعی

صفحه 72-101
امیر نادری؛ غلامحسین حاجی حسین نژاد؛ عزیزالله تاجیک اسمعیلی؛ حسن رضا زین آبادی

5.

مقایسه اثربخشی معلمان جذب شده از مراکز تربیت معلم وحق التدریس از دیدگاه مدیران مدارس راهنمایی شهرتهران

صفحه 100-120
منیژه گراوند؛ عباس عباس پور

6.

تأثیر چند‏رسانه‏‏‏ای بر میزان یادگیری و یادداری درس لوحه نویسی فارسی

صفحه 120-145
خجسته غمین؛ داریوش نوروزی

7.

رابطه سوگیری‌های خودکارآمدی ریاضی با انگیزش، عواطف و عملکرد تحصیلی در دانش‌آموزان دوره راهنمایی شهر شیراز

صفحه 144-169
محمد خیّر؛ مسعود حسین‌چاری؛ محمود بحرانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login