1.

تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی

صفحه 1-26
زبیح‌اله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی‌درآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور

2.

رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم

صفحه 27-48
رقیه اسدی گندمانی؛ فرنگیس کاظمی؛ ابراهیم پیشیاره؛ ژانت هاشمی آذر؛ عباس نسائیان

3.

اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن

صفحه 51-81
پرستو حریری؛ هاییده صابری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

4.

تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی

صفحه 83-105
جعفر بهادری خسروشاهی؛ رامین حبیبی کلیبر

5.

مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی

صفحه 107-127
ستاره شجاعی؛ حجت پیرزادی؛ محمد خاموشی؛ سعید شریفی

6.

تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

صفحه 129-149
زهرا ازادی؛ ناهید اکرمی؛ احمد عابدی

7.

نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر

صفحه 151-178
زهره حسین زاده؛ علی‌رضا کاکاوند؛ عبدالجواد احمدی

8.

ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم

صفحه 179-197
شمین صدری؛ شهلا پزشک؛ معصومه طیب‌لی

9.

دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی

صفحه 199-215
شهروز نعمتی؛ فرناز مهدی پور مارالانی؛ باقر غباری بناب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login