دانشگاه علامه طباطبایی

 آمار

تعداد نشریات60
تعداد شماره‌ها2,178
تعداد مقالات17,641
تعداد مشاهده مقاله53,373,903
تعداد دریافت فایل اصل مقاله28,230,575

1.

تاثیر آموزش غنی‌شده با تلفن همراه بر میزان انگیزش پیشرفت تحصیلی، مشارکت و یادگیری دانش‌آموزان آسیب‌دیده بینایی

صفحه 1-26
زبیح‌اله اللهی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی‌درآمدی؛ داریوش نوروزی؛ علی دلاور

2.

رابطه الگوهای پردازش حسی با کارکردهای اجرایی در دانش ‏آموزان با اختلال اوتیسم

صفحه 27-48
رقیه اسدی گندمانی؛ فرنگیس کاظمی؛ ابراهیم پیشیاره؛ ژانت هاشمی آذر؛ عباس نسائیان

3.

اثربخشی برنامه تلفیقی آموزش مستقیم و آگاهی واج‌شناسی بر مهارت‌های روان‌خوانی، درک مطلب و حافظه کاری در دانش‌آموزان دختر با مشکلات خواندن

صفحه 51-81
پرستو حریری؛ هاییده صابری؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

4.

تاثیر آموزش مبتنی بر پذیرش و تعهد بر معناداری زندگی و خودافشایی هیجانی در مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی

صفحه 83-105
جعفر بهادری خسروشاهی؛ رامین حبیبی کلیبر

5.

مقایسه احساس تنهایی در افراد با آسیب شنوایی، آسیب بینایی و عادی

صفحه 107-127
ستاره شجاعی؛ حجت پیرزادی؛ محمد خاموشی؛ سعید شریفی

6.

تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر کاهش نشانه‌ها در دانش‌آموزان با اختلال نارسایی توجه/ بیش‌فعالی

صفحه 129-149
زهرا ازادی؛ ناهید اکرمی؛ احمد عابدی

7.

نقش واسطه‌ای ذهن‌آگاهی مادر و تاب‌آوری خانواده در رابطه‌ی بین مشکلات رفتاری کودک دارای اختلال‌های طیف اوتیسم و بهزیستی روان‌شناختی مادر

صفحه 151-178
زهره حسین زاده؛ علی‌رضا کاکاوند؛ عبدالجواد احمدی

8.

ویژگی‌های شخصیتی و مکانیسم‌های دفاعی بزهکاران پسر کانون اصلاح و تربیت بر اساس نوع جرم

صفحه 179-197
شمین صدری؛ شهلا پزشک؛ معصومه طیب‌لی

9.

دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی

صفحه 199-215
شهروز نعمتی؛ فرناز مهدی پور مارالانی؛ باقر غباری بناب


login