1.

مدل‌سازی تشخیصی شناختی (CDM) ریاضیات پایه اول دبیرستان

صفحه 1-21
افشین افضلی؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ احمد برجعلی

2.

تحلیل ویژگیهای روان‌سنجی سیاهة فرسودگی تحصیلی در دانشجویان

صفحه 23-41
محمد آزاد عبداله پور؛ فریبرز درتاج؛ حسن احدی

3.

معرفی نظریه تعمیم پذیری و تشریح فرآیند یک مطالعه اندازه گیری جهت سنجش اعتبار

صفحه 43-81
نور علی فرخی؛ لیلا بهرامی

4.

بررسی شاخص های روان سنجی پرسشنامه درگیری تحصیلی در دانش آموزان دبیرستانی شهر بندرعباس

صفحه 83-102
کبری حاجی علیزاده؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ امین رفیعی پور

5.

روایی و پایایی پرسشنامه سبک های تفکر در میان دانشجویان رشته کشاورزی

صفحه 103-121
مهتاب پورآتشی؛ اصغر زمانی

6.

هنجاریابی پرسشنامه اسناد خطای گودجانسون تجدید نظر شده در بین جمعیت خلافکاری تهران

صفحه 123-144
منصور بیرامی؛ تورج هاشمی؛ حمید پورشریفی؛ مرتضی عندلیب کورایم

7.

نگرشی آسیب شناسانه به آزمونهای الکترونیکی در ایران ( مطالعه موردی آزمون الکترونیکی تافل)

صفحه 145-170
حمدالله حبیبی؛ بایرام آقاپور؛ ماریا فاطمی؛ سعید خدایاری؛ امین هماینی دمیرچی؛ علی رحیمی

8.

رواسازی مقیاس هیجان‌های معلم در مدارس ابتدایی شهر مشهد

صفحه 171-200
حسین کارشکی؛ محمد کوهی؛ زهرا آهنی

9.

ساخت، پایاسازی و اعتباریابی ابزار اندازه گیری برای اعتبارسنجی و تضمین کیفیت آموزش عالی ایران

صفحه 201-228
عباس عباس پور؛ محمد مجتبی زاده؛ احسان اکرادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login