تعداد نشریات | 53 |
تعداد شمارهها | 1,477 |
تعداد مقالات | 11,498 |
تعداد مشاهده مقاله | 18,807,110 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,442,450 |
1. | بررسی مبانی نظری اندیشههای آیزنر و دلالتهای تربیتی آن: با نقدی بر نظرات وی | |
صفحه 1-20 | ||
مرضیه دهقانی؛ ابوالفضل غفاری | ||
2. | طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی مبتنی بر شایستگی برای دوره کارشناسیارشد رشته برنامه درسی | |
صفحه 21-40 | ||
اکبر هدایتی؛ حسن ملکی؛ علیرضا صادقی؛ اسماعیل سعدی پور | ||
3. | تبیین برنامه درسی چند فرهنگی با تاکید بر شناسایی مولفههای هویت بین المللی، ملی و بومی برنامه درسی | |
صفحه 41-55 | ||
احمد ملکی پور؛ رضوان حکیم زاده | ||
4. | بازنگری تجربۀ بین المللی تلفیق در برنامه درسی دندانپزشکی (مبتنی بر نیازهای جامعه) و چگونگی کاربرد آن در ایران | |
صفحه 56-70 | ||
مریم صفرنواده؛ فریبرز محمدی فارسانی؛ احمد جعفری قوام آباد | ||
5. | نقد و بررسی نظریة «معلمان به عنوان روشنفکران تحول آفرین» در منظر هنری ژیرو | |
صفحه 100-120 | ||
حمداله محمدی؛ احسان اکرادی | ||
6. | بررسی تجارب دانشجویان دختر از انعکاس مفهوم جنسیت در کتب درسی دوران تحصیلی | |
صفحه 70-90 | ||
ژیلا کاردان حلوایی؛ اسکندر فتحی آذر؛ یوسف ادیب | ||