1.

بررسی روند عملکرد ریاضی دانش آموزان پایه هشتم در فاصله زمانی معادل1390–1374

صفحه 1-24
مریم صفرخانی؛ علیرضا کیامنش

2.

نقش نگرش والدین به خواندن در پیش بینی نگرش خواندن، خودپنداره و ادراک خواندن دانش آموزان پایۀ چهارم و پنجم ابتدایی

صفحه 27-54
مریم چگینی؛ علی مقدم زاده؛ نسرین چگینی

3.

تدوین مدل ارتباطی مؤلفه های مدیریت دانش و خلاقیت دانشجویان تربیت بدنی و علوم ورزشی

صفحه 29-41
جواد شهلائی

4.

فراتحلیل مطالعات تاثیر درمان‌های غیردارویی بر کاهش نشانه‌های اختلال نارسایی‌توجه/ بیش‌فعال

صفحه 69-101
علی دلاور؛ کامران گنجی؛ سعیده تقوی

5.

ساخت و اعتباریابی مقیاس رضایت از کیفیت خدمات سفرهای هوایی

صفحه 103-128
مرتضی طاهری؛ جلیل یونسی

6.

ویژگی های روان‌سنجی (ساختار عاملی و پایایی) مقیاس علاقه اجتماعی برای کودکان ایرانی 4 تا 12 سال

صفحه 50-65
حمید علیزاده؛ کوروش اسماعیلی؛ فریبا سهیلی

7.

ساخت و اعتباریابی مقیاس سرمایه معنوی و بهزیستی معنوی سالمندان

صفحه 130-149
محسن گل پرور؛ محمد رضا مصاحبی؛ حسن عابدینی؛ زهرا ادیبی؛ فهیمه عبدلی

8.

بررسی تفاوت نمرات نفرات برتر گروه‌های آزمایشی ریاضی، تجربی و علوم انسانی در کنکور سراسری 1390 بر اساس سطوح شناختی بلوم

صفحه 163-176
جواد حاتمی؛ شیرین رضوانی فر

9.

بررسی ویژگی‌های روان سنجی مقیاس باورهای تحصیلی ریاضی

صفحه 177-192
ابوالفضل رفیع پور؛ نوشین فرامرزپور؛ مسعود حسین چاری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login