1.

آزمون کاربرد تحلیل داده‌های شبکه‌ای در مطالعات همبودی

صفحه 1-29
محمد حسین ضرغامی؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ فریبرز درتاج؛ اکرم خوش سخن

2.

رویکردی نوین در طراحی پرسشنامه با استفاده از تکنیک طراحی مبتنی بر بدیهیات

صفحه 37-55
رضا شیخ؛ نجمه مودی

3.

بررسی ساختار عاملی، اعتبار و روایی مقیاس انطباق‌پذیری مسیر شغلی (CAAS)

صفحه 49-66
رضوان صالحی؛ محمدرضا عابدی؛ ایران باغبان؛ پریسا نیلفروشان

4.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی مقیاس خوددلسوزی در بین دانشجویان

صفحه 76-92
بهمن کُرد؛ حسن پاشا شریفی

5.

مدل‌یابی روابط بین متغیرهای مکنون هوش سیال، هوش متبلور، باز بودن نسبت به تجربه‌ها و سرعت پردازش اطلاعات با خلاقیت دانشجویان

صفحه 83-116
زهرا کرمی باغطیفونی؛ نورعلی فرخی

6.

ویژگی‌های روانسنجی پرسشنامه هیجان‌های آموزشی دانشجویان در شرایط موفقیت و شکست

صفحه 118-136
شیرین کوشکی؛ شکوه السادات بنی جمالی؛ حیدرعلی هومن

7.

مدل‌پردازی تشخیصی شناختی (‍CDM) سوال‌های ریاضیات تیمز 2007 در دانش‌آموزان پایه هشتم ایران با استفاده از مدل یکپارچه با پارامتر‌پردازی مجدد (RUM) و مقایسه مهارت‌های ریاضی دانش‌آموزان دختر و پسر

صفحه 138-170
اصغر مینائی؛ علی دلاور؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ علیرضا کیامنش؛ ِیحیی مهاجر

8.

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجیِ پرسشنامه خودکارآمدی دانشگاهی بین دانشجویان با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و نظریه سوال ـ پاسخ (IRT)

صفحه 173-192
شهرام واحدی؛ طاهره حاجی پور

9.

آزمون هم‌ارزی/ تغییرناپذیری روان‌سنجی مقیاس اضطراب اجتماعی در بین نوجوانان: مقایسه بین گروه‌های جنسی و سنی

صفحه 194-216
سحر پهلوان نشان؛ امید شکری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login