1.

تأثیر برنامه‌ی آموزشی چندرسانه‌ای مبتنی بر داستان اجتماعی و الگوبرداری ویدئویی بر مهارت استفاده از قاشق و چنگال در دانش آموزان کم‌توان هوشی

دوره 9، شماره 35، پاییز 1398، صفحه 101-139
محدثه شفیع پور؛ فاطمه نصرتی؛ باقر غباری بناب

2.

تجربه زیسته ی مربیان دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی: پژوهش کیفی پدیدارشناسی

دوره 7، شماره 25، بهار 1396، صفحه 1-18
نیره نقدی؛ باقر غباری بناب

3.

تجربه‌های زندگی و عوامل مورد استفاده مادران دارای فرزند کم‌توان ذهنی برای بخشیدن دیگران

دوره 5، شماره 17، بهار 1394، صفحه 27-40
شهروز نعمتی؛ باقر غباری بناب

4.

تدوین برنامه آموزش مستقیم و ارزیابی اثربخشی آن بر مهارت های حل مسئله ریاضی در دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه

دوره 6، شماره 24، زمستان 1395، صفحه 1-29
معصومه ایمانی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی؛ باقر غباری بناب

5.

دقیق‌آموزی: مداخله‌ای رفتاری برای دانش‌آموزان با اختلال یادگیری خواندن

دوره 5، شماره 20، زمستان 1394، صفحه 1-38
حمید علیزاده؛ حجت پیرزادی؛ باقر غباری بناب؛ شهلا پزشک؛ فرنگیس کاظمی

6.

دلبستگی به خدا و تاب‌آوری در مادران کودکان کم‌توان ذهنی و عادی

دوره 6، شماره 23، پاییز 1395، صفحه 199-215
شهروز نعمتی؛ فرناز مهدی پور مارالانی؛ باقر غباری بناب

7.

شناسایی نقش عوامل تنش‌زای دوران بارداری در ابتلای کودکان به اختلال کاستی توجه و بیش‌فعالی

دوره 2، شماره 8، زمستان 1391، صفحه 1-20
احمد به‌پژوه؛ شیدا امیرافشاری؛ باقر غباری بناب؛ علی‏اکبر ارجمندنیا


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.