1.

ارزیابی عملکردCRM در شرکت ایران خودرو مبتنی بر کارت امتیازی متوازن

دوره 17، شماره 61، بهار 1389، صفحه 167-191
سعیده کریمی؛ جهانیار بامداد صوفی؛ پیمان میراب آستانه

2.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک بر رضایت مشتریان

دوره 6، شماره 22، زمستان 1396، صفحه 107-128
مرتضی محمدی؛ طهمورث سهرابی

3.

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی (مورد مطالعه: هتل‌های 3 تا 5 ستاره مشهد)

دوره 12، شماره 39، پاییز 1396، صفحه 27-48
حسین نیکو؛ علی مروتی شریف آبادی

4.

تأثیر مدیریت دانش در موفقیت "مدیریت ارتباط با مشتری" با در نظر گرفتن اثرات واسطه ای عوامل سازمانی (مورد مطالعه : بانک ملی ایران) ر

دوره 3، شماره 12، تابستان 1394، صفحه 77-95
محمدتقی تقوی فرد؛ ماندانا واقف کودهی؛ شیما صالحی مقدم

5.

دسته بندی مشتریان حقوقی و پیش بینی توانایی سوددهی آنان با استفاده از ارزش طول عمر مشتری و رویکرد زنجیره مارکوف (مورد مطالعه: مشتریان یک بانک خصوصی)

دوره 15، شماره 45، تابستان 1396، صفحه 45-74
محمد تقی تقوی فرد

6.

رابطه مدیریت ارتباط با مشتری و کیفیت رابطه و ارزش طول عمر مشتری در صنعت هتلداری

دوره 10، شماره 30، تابستان 1394، صفحه 107-127
اسفندیار محمدی؛ زهرا رضایی؛ میلاد احمدی

7.

عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان

دوره 5، شماره 14، زمستان 1389، صفحه 153-176
امیر حسین شریعتی؛ نادیا فروزان

8.

مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان)

دوره 15، شماره 57، بهار 1387، صفحه 105-132
کامران فیضی؛ ابوالفضل کزازی؛ وهاب خلیلی شجاعی

9.

موانع استفاده از فناوری رسانه اجتماعی در حوزه مدیریت روابط با مشتری اجتماعی در دفاتر خدماتی مسافرتی

دوره 10، شماره 29، بهار 1394، صفحه 1-19
مریم اخوان خرازیان؛ بهاره ریخته گران


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.