1.

ارائه مدلی برای اندازه گیری رابطه ی بین ریسک های مالی و نسبت های مالی

دوره 16، شماره 63، پاییز 1398، صفحه 109-127
بختیار استادی؛ پروین تدریسی پژو

2.

بررسی ارتباط متقابل بین تبلیغات، درجه تمرکز و سودآوری در صنایع ایران (رهیافت معادلات رگرسیون به ظاهر نامرتبط)

دوره 15، شماره 45، زمستان 1389، صفحه 49-75

3.

بررسی تأثیر اشاعه بانکداری الکترونیکی بر سودآوری بانک‌های تجاری ایران

دوره 11، شماره 35، تابستان 1387، صفحه 111-140

4.

بررسی تاثیر مدیریت سرمایه در گردش بر سودآوری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 6، شماره 23، پاییز 1387، صفحه 43-65
محمد حسین ستایش؛ مصطفی کاظم نژاد؛ مهدی ذوالفقاری

5.

بررسی تاثیر هزینه تبلیغات بر ارزش نامشهود واحد تجاری در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 6، شماره 24، زمستان 1387، صفحه 53-78
مسعود عزیزخانی؛ نوراله خدادادی

6.

بررسی عوامل مؤثر بر کیفیت حاکمیت شرکتی در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران

دوره 12، شماره 47، پاییز 1394، صفحه 93-112
مهدی صفری گرایلی؛ عالیه بالارستاقی

7.

تاثیر عملکرد بانکی بر خلق نقدینگی در سیستم بانکی

دوره 16، شماره 64، زمستان 1398، صفحه 113-133
فاطمه رضازاده کارسالاری؛ مصطفی سرگلزایی

8.

خوشه‌بندی و پیش‌بینی سودآوری شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با رویکرد درخت‌تصمیم C5

دوره 15، شماره 59، پاییز 1397، صفحه 135-157
محمدرضا مهربان پور؛ ملیحه حبیب زاده


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.