1.

An Activity Theory Perspective on the Role of Cooperative Assessment in the Reading Comprehension of Iranian EFL Learners

دوره 8، شماره 1، شهریور 2019، صفحه 129-163
Mina Bolghari؛ Parviz Birjandi؛ Parviz Maftoon

2.

Cloze test and c test

دوره 8، شماره 26، دی 1384، صفحه 150-170
ا رستم زاده

3.

English Major Students’ Awareness of Metacognitive Reading Strategies: Gender and Academic Level in Focus

دوره 7، شماره 2، اسفند 2018، صفحه 91-119
Neda Sasani؛ Mansoor Ganji؛ Nahid Yarahmadzehi

4.

Evaluation of “Mosaic 1 Reading”: A Microstructural Approach to Textual Analysis of Pedagogical Materials

دوره 5، شماره 2، اسفند 2016، صفحه 185-161
Ebrahim Khodadady؛ Haniyeh Jajarmi

5.

The Effect of Models of Reading Instruction on Reading Comprehension, Reading Self-efficacy, and Reading Anxiety

دوره 8، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 303-335
Abbas Ali Zarei؛ Fateme Kavyari Roustai

6.

بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم

دوره 7، شماره 22، دی 1383، صفحه 26-57
منصور فهیم؛ مجید نعمت پور

7.

بررسی راهبردهای درک خواندن در دانش‌آموزان شنوا و ناشنوای

دوره 2، شماره 2، خرداد 1393، صفحه 37-52
شهلا رقیب‌دوست؛ الهه کمری

8.

تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع

دوره 3، شماره 9، فروردین 1392، صفحه 33-56
ابوالقاسم شکیبا؛ علی‏اکبر سیف؛ حسن اسدزاده؛ صغری ابراهیمی قوام

9.

تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی

دوره 1، شماره 1، دی 1393، صفحه 1-17
داریوش نوروزی؛ مرضیه محمدی

10.

تاثیر برنامه آموزش ادراک دیداری- شنیداری بر مهارت روان‌خوانی و درک مطلب دانش‌آموزان نارساخوان

دوره 12، شماره 45، فروردین 1401، صفحه 171-191
الهام افروزه؛ کورش امرایی؛ سعید حسن زاده؛ محمدپارسا عزیزی


login