1.

Cloze test and c test

دوره 9، شماره 26، زمستان 1384، صفحه 150-170
ا رستم زاده

2.

English Major Students’ Awareness of Metacognitive Reading Strategies: Gender and Academic Level in Focus

دوره 7، شماره 2، پاییز و زمستان 2018، صفحه 91-119
Mansoor Ganji؛ Nahid Yarahmadzehi؛ Neda Sasani

3.

Evaluation of “Mosaic 1 Reading”: A Microstructural Approach to Textual Analysis of Pedagogical Materials

دوره 5، شماره 2، زمستان 2016، صفحه 185-161
Ebrahim Khodadady؛ Haniyeh Jajarmi

4.

بررسی تأثیر ساده سازی واژگانی بر خواندن و درک مفاهیم

دوره 8، شماره 22، زمستان 1383، صفحه 26-57
منصور فهیم؛ مجید نعمت پور

5.

بررسی راهبردهای درک خواندن در دانش‌آموزان شنوا و ناشنوای

دوره 2، شماره 2، بهار 1393، صفحه 37-52
شهلا رقیب‌دوست؛ الهه کمری

6.

تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانش‏آموزان دارای دانش قبلی کم و زیاد نسبت به موضوع

دوره 3، شماره 9، بهار 1392، صفحه 33-56
ابوالقاسم شکیبا؛ علی‏اکبر سیف؛ حسن اسدزاده؛ صغری ابراهیمی قوام

7.

تأثیر رویکرد یادگیری مبتنی بر وظیفه برافزایش درک مطلب یادگیرندگان زبان انگلیسی به‌عنوان زبان خارجی

دوره 1، شماره 1، زمستان 1393، صفحه 1-17
داریوش نوروزی؛ مرضیه محمدی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.