1.

ارتباطات آیینی و قدرت سیاسی در ایران:بررسی روابط متقابل نماز جمعه و رسانه های جمعی در انتخابات ریاست جمهوری

دوره 15، شماره 41، شهریور 1387، صفحه 1-34
احمد میر عابدینی؛ کاظم معتمد نژاد

2.

آسیب‌شناسی سبک زندگی در برنامه‌های تلویزیون و راهکارهای ارتقای آن در ایران امروز

دوره 4، شماره 13، فروردین 1392، صفحه 195-232
حامد فروزان؛ حجت الله امینی

3.

الگوهای مختلف ارائه پیام‌های سلامت سنجش نگرش مخاطبان درباره تأثیر الگوهای مختلف ارائه پیام‌های سلامت تلویزیون ...- هادی خانیکی - حبیب راثی تهرانی

دوره 23، شماره 73، شهریور 1395، صفحه 33-61
هادی خانیکی؛ حبیب راثی

4.

بازاریابی سیاسی در انتخابات: عزیمت از برجسته‌سازی رسانه‌ای سنتی به مدرن مطالعه موردی: انتخابات عمومی 2015 و 2017 بریتانیا

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 76-47
سام محمدپور؛ یونس شکرخواه

5.

بررسی تطبیقی محدودیت‌های آزادی بیان در تلویزیون از منظر اسناد بین‌الملل حقوق بشر و حقوق موضوعه ایران

دوره 18، شماره 52، آذر 1395، صفحه 153-177
سید محمدصادق احمدی؛ علیرضا ناصری؛ مرتضی قاسم آبادی

6.

بهره مندی جوانان روستایی ایران از تلویزیون

دوره 8، شماره 13.14، تیر 1380، صفحه 125-143
عزت الله سام آرام

7.

پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای

دوره 3، شماره 10، شهریور 1396، صفحه 43-88
سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی

8.

تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک

دوره 2، شماره 6، تیر 1395، صفحه 26-58
احمد سادات

9.

رابطه بین تماشای برنامه های تلویزیون و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی

دوره 2، شماره 3، فروردین 1385، صفحه 19-40
عباس رضوی؛ مجید جعفری زاده

10.

راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند

دوره 2، شماره 8، اسفند 1395، صفحه 41-79
عبدالعلی علی عسکری؛ سیاوش صلواتیان؛ محمد حسین اقبال دوست

11.

طراحی الگوی همگرایی و کارکرد رسانه‌های اجتماعی در برنامه‌سازی تلویزیونی

دوره 6، شماره 22، تیر 1399، صفحه 269-295
رامین شمسایی نیا؛ ابوذر خوش بیان

12.

فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ها در حوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون

دوره 16، شماره 47، اسفند 1388، صفحه 37-73
باقر ساروخانی؛ زهرا کروبی

13.

مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور

دوره 2، شماره 6، تیر 1395، صفحه 59-92
عبدالله بیچرانلو



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login