1.

ارتباطات آیینی و قدرت سیاسی در ایران:بررسی روابط متقابل نماز جمعه و رسانه های جمعی در انتخابات ریاست جمهوری

دوره 15، شماره 41، تابستان 1387، صفحه 1-34
احمد میر عابدینی؛ کاظم معتمد نژاد

2.

آسیب‌شناسی سبک زندگی در برنامه‌های تلویزیون و راهکارهای ارتقای آن در ایران امروز

دوره 4، شماره 13، بهار 1392، صفحه 195-232
حامد فروزان؛ حجت الله امینی

3.

الگوهای مختلف ارائه پیام‌های سلامت سنجش نگرش مخاطبان درباره تأثیر الگوهای مختلف ارائه پیام‌های سلامت تلویزیون ...- هادی خانیکی - حبیب راثی تهرانی

دوره 23، شماره 73، تابستان 1395، صفحه 33-61
هادی خانیکی؛ حبیب راثی

4.

بررسی تطبیقی محدودیت‌های آزادی بیان در تلویزیون از منظر اسناد بین‌الملل حقوق بشر و حقوق موضوعه ایران

دوره 18، شماره 52، پاییز 1395، صفحه 153-177
سید محمدصادق احمدی؛ علیرضا ناصری؛ مرتضی قاسم آبادی

5.

بهره مندی جوانان روستایی ایران از تلویزیون

دوره 8، شماره 13.14، تابستان 1380، صفحه 125-143
عزت الله سام آرام

6.

پساتلویزیون در ایران: ارزیابی اقدامات صداوسیما در قبال همگرایی رسانه ای

دوره 3، شماره 10، تابستان 1396، صفحه 43-88
سیدجمال الدین اکبرزاده جهرمی

7.

تعامل کانال تلویزیونی العالم با مخاطبان از طریق فیس‌بوک

دوره 2، شماره 6، تابستان 1395، صفحه 26-58
احمد سادات

8.

رابطه بین تماشای برنامه های تلویزیون و موفقیت تحصیلی دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی

دوره 2، شماره 3، بهار 1385، صفحه 19-40
عباس رضوی؛ مجید جعفری زاده

9.

راهکارهای افزایش سهم تلویزیون در سبد مصرف رسانه‌ای مخاطبان با استفاده از ظرفیت‌های پهن‌باند

دوره 2، شماره 8، زمستان 1395، صفحه 41-79
عبدالعلی علی عسکری؛ سیاوش صلواتیان؛ محمد حسین اقبال دوست

10.

فرایند جهانی شدن و تاثیر آن بر نقش رسانه ها در حوزه فرهنگی ایران: مطالعه موردی تلویزیون

دوره 16، شماره 47، زمستان 1388، صفحه 37-73
باقر ساروخانی؛ زهرا کروبی

11.

مهم‌ترین روش‌های جذب مخاطب در سه شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای سرگرمی‌محور

دوره 2، شماره 6، تابستان 1395، صفحه 59-92
عبدالله بیچرانلو



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.