1.

Assessment Task–Based Language Needs of Sport Management Students (Case study: University of Mazandaran)

دوره 1، شماره 2، اسفند 2019، صفحه 45-62
Morteza Dousti؛ Goudarz Alibakhshi

2.

ChatGPT-4 : Assistant éducatif innovant pour les enseignants du français

دوره 4، شماره 8، خرداد 2024، صفحه 39-58
Hedieh Ghavamian؛ Shadi Dogani

3.

Innovation et créativité dans l’enseignement universitaire de la traduction en Iran

دوره 1، شماره 2، اسفند 2020، صفحه 169-184
Fatemeh Mirza Ebrahim Tehrani

4.

Usage pédagogique des vidéos téléchargées à partir de l’Internet pour les classes de français

دوره 1، شماره 1، خرداد 2020، صفحه 231-249
Farnaz Sassani؛ Marjan Farjah

5.

اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و خلاقیت بر خود پندارۀ تحصیلی

دوره 11، شماره 36، تیر 1394، صفحه 213-221
مهشید جاه‌طلب ضیابری؛ حسن احدی؛ محسن مشکبید حقیقی

6.

تأثیر آموزش مبتنی بر رویکرد نوشتن برای یادگیری (WTL) در ارتقاء سطح یادگیری و تفکر دانشجویان

دوره 11، شماره 35، فروردین 1394، صفحه 1-23
رضا مراد صحرایی

7.

شناسایی و تبیین صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان برای اجرای برنامه‌های آموزشی مبتنی بازی در مدارس

دوره 5، شماره 16، تیر 1401، صفحه 79-121
پژمان صالحی؛ مهران خلج

8.

مبانی دینی و تحلیل روان‌شناختی«صبر» با تکیه بر آیات قرآن کریم

دوره 3، شماره 8، مهر 1391، صفحه 95-113
فیرده حسین ثابت

9.

مطا لعـه عوامـل تأثیرگـذار بر بکارگیری شیوه‌های نوین تدریس توسط معلَمان مقطع ابتدایی شهرستان گرگان در سال تحصیلی 85- 1384

دوره 3، شماره 9، مهر 1386، صفحه 131-167
حمزه آقاملایی؛ دکتر مهران فرج الهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login