1.

اثربخشی آموزش کارکرد‌‌های اجرایی بر مهارت‌های اجتماعی دانش‌آموزان با نارساخوانی

دوره 5، شماره 19، پاییز 1394، صفحه 111-128
زهره آهنگر قربانی؛ عباسعلی حسین خانزاده؛ مهناز خسروجاوید؛ عباس صادقی

2.

اثربخشی برنامه بازی‌های زبان‌شناختی بر عملکرد خواندن دانش‌آموزان پسر با نارساخوانی

دوره 7، شماره 25، بهار 1396، صفحه 35-52
نعمت الله لدنی فرد؛ ستاره شجاعی؛ قربان همتی علمدارلو

3.

اثربخشی داستان خوانی بر افزایش انگیزش خواندن دانش آموزان مبتلا به اختلال نارساخوانی

دوره 5، شماره 20، زمستان 1394، صفحه 39-54
آیدا یحیی زاده؛ عباسعلی حسین خانزاده

4.

اثربخشی روش چند حسی فرنالد بر نارساخوانی دانش آموزان پایة دوم ابتدائی شهر تبریز (مطالعة موردی)

دوره 2، شماره 6، تابستان 1391، صفحه 135-157
زینب خانجانی؛ هوشنگ مهدویان؛ پریچهر احمدی؛ تورج هاشمی؛ لیلا فتح اله پور

5.

شیوع و تنوع ناتوانی‌های ویژه یادگیری در دانش‌آموزان دوره ابتدایی شیراز

دوره 3، شماره 9، پاییز 1386، صفحه 22-46
محمدعلی محمدی‌فر؛ دکتر محمدعلی بشارت؛ دکتر مریم قاسمی؛ محمود نجفی

6.

مقایسه اثربخشی توان‌بخشی حافظة کاری به کمک رایانه و روش چندحسی بر بهبود کارکرد های اجرایی دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی

دوره 8، شماره 29، بهار 1397، صفحه 35-60
عباسعلی حسین‌خانزاده؛ مونا لطیف؛ محبوبه طاهر

7.

مقایسه تأثیر روش‎های چندحسی فرنالد و ادراک دیداری فراستیگ بر اصلاح عملکرد خواندن دانش‏آموزان نارساخوان

دوره 3، شماره 9، بهار 1392، صفحه 21-32
ابوالقاسم یعقوبی؛ حسین محققی؛ مریم غفوری آثار؛ خسرو رشید

8.

مقایسۀ اثربخشی روش پس‏خوراند زیستی و روش چندحسی فرنالد در درمان اختلال نارساخوانی

دوره 2، شماره 8، زمستان 1391، صفحه 117-147
زینب خانجانی؛ هوشنگ مهدویان؛ پریچهر احمدی؛ تورج هاشمی؛ لیلا فتح‌اله‌پور


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.