دوره و شماره: دوره 8، شماره 30، تابستان 1397، صفحه 155-177  XML

1

تاثیر تمرین های روانی حرکتی بر بهبود خوانایی دست خط در دانش اموزان ابتدایی

صفحه 1-18
رقیه بهرامی؛ حمید علیزاده؛ فرنگیس کاظمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9208

2

بررسی ویژگی های روانسنجی پرسشنامه نقائص کارکردهای اجرایی کودکان و نوجوانان بارکلی

صفحه 19-45
سکینه سلطانی کوهبنانی؛ سمیه زارع نژاد؛ محمدحسین سلطانی کوهبنانی؛ کبری باذری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9209

3

اثربخشی برنامه اوقات فراغت عرش بر حافظه کاری، ظرفیت شناختی و مهارت‌های ارتباطی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی

صفحه 47-72
سیده سمیه جلیل آبکنار؛ غلامعلی افروز؛ علی اکبر ارجمندنیا؛ باقر غباری بناب
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9207

4

اثربخشی بسته‌های آموزشی بازآموزی اسنادی، تنظیم هیجانی و حل‌مسئله شناختی- اجتماعی بر افزایش سازگاری اجتماعی دانش‌آموزان با ناتوانی‌های یادگیری

صفحه 73-111
زهرا ترازی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ مهناز اخوان تفتی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9274

5

اثربخشی آموزش برنامه کاهش استرس مبتنی بر ذهن آگاهی بر خودکارامدی و تحمل ناکامی والدین کودکان معلول جسمی- حرکتی

صفحه 113-132
ناصر یوسفی؛ بنت الهدا کریمی پور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9211

6

اثربخشی برنامه بازسازی مهارت های ادراکی بر حافظه کاری، استدلال ادراکی و عملکرد ریاضی دانش آموزان با اختلال یادگیری ویژه ریاضی

صفحه 133-154
فرزانه آسیایی؛ محمد یمینی؛ حسین مهدیان
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9210

7

اثربخشی هنردرمانی بر مهارت‌های اجتماعی_ارتباطی، تنظیم هیجان و انعطاف پذیری رفتاری در کودکان مبتلا به اختلال‌های طیف اتیسم

صفحه 155-177
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2019.9228

8

اثربخشی آموزش برنامه شناختی- رفتاری برکاهش پرخاشگری پدران دانش آموزان کم‌توان ذهنی

صفحه 179-197
کریم سواری؛ مریم فلاحی؛ جواد چلداوی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9275

9

بررسی اثربخشی برنامه سال‌های باور نکردنی بر تعامل مادر و کودک با اختلال رفتاری

صفحه 199-217
محمد عاشوری؛ زهرا احمدیان
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jpe.2018.9276


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.