1.

طراحی ‌نرم‌افزار آموزشی خانواده‌محور و ارزیابی اثربخشی آن بر توجه انتخابی در دانش‌آموزان با اختلال خواندن

صفحه 1-14
علی علیپور صنوبری؛ حمید علیزاده؛ علی اکبر ارجمند نیا؛ سعید حسن زاده

2.

کاربرد تکنولوژی کمکی در حوزه اختلال‌های یادگیری ویژه: مطالعه میان رشته‌ای

صفحه 15-45
شهروز نعمتی؛ کیومرث تقی پور

3.

ازدواج خویشاوندی: دغدغه های معلولیت فرزندان، کیفیت و رضایت زناشویی

صفحه 47-67
جلال کلانتری؛ سیامک سامانی؛ غلامعلی افروز؛ ژاله رفاهی

4.

کشف آسیب های زیرمنظومه خانواده های دارای فرزند مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی و بررسی اثربخشی درمان رابطه والد- فرزند بر مشکلات کشف شده و توانمندسازی این خانواده ها، یک مطالعه ی ترکیبی

صفحه 69-100
آرمان عزیزی؛ مریم فاتحی زاده؛ احمد احمدی؛ رضوان جزایری؛ امید عیسی نژاد

5.

تأثیر آموزش مهارت‌های خودتنظیمی بر مهارت‌های اجتماعی و کارکرد‌های اجرایی کودکان پیش‌دبستانی مبتلا به کم‌توانی ذهنی خفیف

صفحه 101-125
فاطمه ابراهیمی؛ محبوبه طاهر

6.

نقش میانجی سرعت پردازش در رابطه بین استدلال سیال و حافظه‌ی کاری کودکان نارساخوان

صفحه 127-151
علی آگاهی؛ حسین شاره؛ حسن توزنده جانی

7.

نقش استرس والدینی و ادراک مثبت در پیش بینی رضایت زناشوییِ مادران دارای ‏کودکان با نیازهای ویژه و عادی

صفحه 153-179
سیده فاطمه موسوی

8.

تأثیر آرایش تمرینی و فراوانی بازخورد بر یادگیری حرکتی کودکان مبتلا به اختلال هماهنگی رشدی

صفحه 181-201
زهرا جهانبازی؛ اسماعیل صائمی؛ ناهید شتاب بوشهری؛ محمدرضا دوستان

9.

تبیین تجارب زیسته زوجین نابینا و کم بینا در همسرداری و فرزند پروری: رویکردی پدیدارشناسانه

صفحه 203-227
محمد حسین فلاح یخدانی؛ احمد شریفی اردانی؛ محسن مظفری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login