دوره و شماره: دوره 3، شماره 7، تابستان 1396، صفحه 1-37  XML

1

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر پرسش و پاسخ برای درس مطالعات اجتماعی و بررسی اثربخشی آن بر درک مفاهیم و تفکر انتقادی دانش آموزان

صفحه 1-37
سعید محمودی بردزردی؛ اسکندر فتحی آذر؛ فیروز محمودی؛ رحیم بدری گرگری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2019.23434.159

2

مطالعه تطبیقی برنامه درسی آموزش تاریخ دوره متوسطه دوم در ایران با چند کشور جهان (انگلستان،پاکستان،هندوستان)

صفحه 38-65
غلامعلی احمدی؛ طاهره احمدی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2019.25970.180

3

برنامه درسی آموزش صلح دردوره ابتدایی

صفحه 66-89
سمیرا تیغ بخش؛ زهره سعادتمند
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2019.19378.134

4

تأثیرمؤلفه‌های برنامه درسی پنهان بر تربیت دینی دانش‌آموزان دختر دوره متوسطه

صفحه 90-121
جمیله علم الهدی؛ محبوبه رضائی دیگه سرایی؛ بابک یاری
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.15707.105

5

تعیین ویژگی‌های محتوای آموزشی ( برنامه درسی ) الکترونیکی از منظر نظریه-ی بار شناختی به روش تحلیل محتوای کیفی قیاسی

صفحه 122-143
حسین زنگنه؛ الهه ولایتی؛ ابراهیم ابوالقاسمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2019.9034.43

6

تحلیل محتوای کتاب دین و زندگی دوره متوسطه با تأکید بر برنامه درسی ملی

صفحه 144-167
فاطمه عابدی؛ مرتضی منادی؛ ملوک خادمی اشکذری؛ علیرضا کیامنش
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/qric.2018.16331.96


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.