دوره و شماره: دوره 7، شماره 27، بهار 1396، صفحه 65-81  XML

1

تدوین یک مدل ساختاری پیشرفت تحصیلی بر پایه ویژگی های روانشناختی

صفحه 1-20
فرانک بروجردی؛ جلیل یونسی؛ محمد سیدصالحی؛ الهام اسدپورکرکوکی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.1964.1058

2

تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران)

صفحه 21-43
صادق طاهری؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی؛ عباس عباس پور
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.7832.1238

3

بررسی ویژگی‌های روان‌سنجی پرسشنامه خوش‌بینی تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 45-64
عزت اله قدم پور؛ لیلا امیریان؛ زهرا خلیلی گشنیگانی؛ فاطمه نقی بیرانوند
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.17284.1444

4

ویژگی های روان سنجی مقیاس هوش هیجانی صفت- فرم کودکان : ساختار عاملی، پایایی، روایی

صفحه 65-81
مهسا ناظمی مقدم؛ پروین کدیور؛ مهدی عرب زاده
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.10425.1311

5

ویژگی های روانسنجی پرسشنامه شکوفایی (HFQ) در دانشجویان ایرانی

صفحه 83-102
سمیرا سلیمانی؛ فرشته علی دوست قهفرخی؛ علی محمد رضایی؛ محمد بارانی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.18370.1461

6

بررسی شاخص‌های روانسنجی مقیاس بهزیستی روانشناختی ریف در دانش‌آموزان دبیرستانی مدارس تیزهوشان: پایایی، روایی و ساختار عاملی

صفحه 103-119
سمیه ساداتی فیروزآبادی؛ قوام ملتفت
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.11432.1332

7

تحلیل نقش دانشگاه پژوهی در برنامه درسی آموزش عالی از دیگاه متخصصان برنامه درسی

صفحه 121-146
محبوبه خسروی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.22768.1559

8

بررسی اعتبار و روایی نسخه فارسی پرسشنامه اضطراب سلامت در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی

صفحه 147-160
فریده نرگسی؛ فاطمه ایزدی؛ کلثوم کریمی نژاد؛ علی رضایی شریف
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.19621.1495

9

تحلیل عاملی تأییدی مقیاس شناسایی دانش‏ آموزان بااستعداد

صفحه 161-181
محسن آیتی؛ محمدرضا اسدی یونسی؛ عمید آزادگان
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22054/jem.2017.11184.1325


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.