1.

ارائه مدلی کیفی از مشکلات هیجانی کودکان با اختلال یادگیری

دوره 18، شماره 63، فروردین 1401، صفحه 83-113
فاطمه مظاهری تهرانی؛ سعید قنبری؛ جلیل فتح آبادی؛ امید شکری؛ مسعود شریفی

2.

رابطۀ هدف گزینی اجتماعی و سازگاری با مدرسه:نقش واسطه ای نشخوار فکری، همدلی و بخشایش

دوره 17، شماره 59، فروردین 1400، صفحه 57-92
اکبر نصیری؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی؛ مسعود شریفی

3.

فراتحلیل اثربخشی آموزش کفایت‌های هیجانی و اجتماعی بر کاهش آشفتگی روانشناختی و بهبود بهزیستی عاطفی معلمان

دوره 21، شماره 75، فروردین 1404، صفحه 123-156
بهاره السادات حیدریه زاده؛ امید شکری؛ جلیل فتح آبادی؛ شهریار شهیدی؛ سعید اکبری زردخانه


login