1.

ارزیابی میزان تطابق برداشت ­های مفهومی متخصصان تکنولوژی آموزشی با نتایج بررسی‌ها درباره مولفه­ های الگوی آموزش تفکر طراحی

دوره 20، شماره 71، فروردین 1403، صفحه 143-174
سوسن طالبی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ هاشم فردانش؛ خدیجه علی ابادی

2.

اعتباریابی مدل یادگیری زایشی برای بهبود یادگیری تحلیلی دانش‌آموزان در درس زیست‌شناسی

دوره 10، شماره 33، مهر 1393، صفحه 87-111
حسین زنگنه؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ هاشم فردانش؛ علی دلاور

3.

طراحی الگوی آموزشی مبتنی بر نظریه‌ی بار شناختی بر اساس تحلیل محتوای کیفی و اعتباریابی درونی و بیرونی آن

دوره 14، شماره 49، مهر 1397، صفحه 1-27
الهه ولایتی؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ پرویز شریفی درامدی؛ اسماعیل سعدی پور

4.

طراحی و اعتبار یابی الگوی آموزشی کارورزی بر اساس نظریه استاد شاگردی شناختی برای اجرای درس کارورزی در دانشگاه فرهنگیان

دوره 16، شماره 56، تیر 1399، صفحه 1-30
حجت الله الماسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور؛ محمد رضا نیلی احمد آبادی


login