1.

شناسایی چالش‌ها و محدودیت‌های استفاده از ایده نیوزجکینگ توسط کسب و کارهای گردشگری ایران

دوره 19، شماره 66، تیر 1403، صفحه 147-188
زینب محمودی پاچال؛ قاسم زارعی؛ ناصر سیف اللهی

2.

طراحی الگوی شهرت دیجیتال برند مقاصد گردشگری با بهره‌گیری از روش داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 04 دی 1403
علیرضا حمیدزاده اربابی؛ ناصر سیف اللهی؛ قاسم زارعی؛ محمد باشکوه اجیرلو

3.

مدل سازی و شبیه سازی عوامل مؤثر بر توسعه گردشگری مذهبی استان یزد

دوره 18، شماره 64، دی 1402، صفحه 145-190
قاسم زارعی؛ سیدعلی نقوی


login