1.

تبیین نقش مؤلفه های فردی و سازمانی کارکنان به منظورتدوین مدل جهت ارتقاء و انتصاب به سمت مدیریتی میانی با تأکید بر شایستگی (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران)

دوره 7، شماره 27، فروردین 1396، صفحه 21-43
صادق طاهری؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی؛ عباس عباس پور

2.

تدوین و اعتباریابی مدل علّی موفقیت تحصیلی در دبیرستان

دوره 7، شماره 28، تیر 1396، صفحه 33-64
سمیه کهدویی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ احمد برجعلی

3.

تعیین نیمرخ‌های نوعی مقیاس هوشی وکسلر کودکان با استفاده از تحلیل نیمرخ مبتنی بر مقیاس‌بندی چندبُعدی (PAMS)

دوره 9، شماره 34، دی 1397، صفحه 1-26
سارا یداللهی؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ احمد برجعلی؛ نورعلی فرخی

4.

دقت آماره U(poly) در شناسایی الگوهای پاسخ ناهمسان موجود در داده‌های چند‌ارزشی

دوره 10، شماره 39، فروردین 1399، صفحه 41-60
طیبه دهقان نیری؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

5.

روایی و پایایی نمرات بدست آمده از مدل نظریه سوال پاسخ ترستونی در آزمون های گزینه- بایست

دوره 13، شماره 49، مهر 1401، صفحه 7-29
علی طیرانی راد؛ محمدرضا فلسفی نژاد؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی

6.

ساختار عاملی مقیاس ویژگی های روان شناختی در جذب معلمان ابتدایی

دوره 10، شماره 37، مهر 1398، صفحه 17-36
علی شریف زاده؛ حسین اسکندری؛ احمد برجعلی؛ فرامرز سهرابی

7.

کاربست رویکرد چندسطحی در تعیین نقش مولفه‌های ناکارآمد فراشناختی در گرایش دانش‌آموزان به مصرف مواد

دوره 8، شماره 32، تیر 1397، صفحه 1-15
سمیه پوراحسان؛ محمد رضا فلسفی نژاد؛ علی دلاور؛ نورعلی فرخی؛ احمد برجعلی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب
login