1.

الگوی ترویج صفحه‌نمایش دوم جهت افزایش تعامل مخاطب با محتوا

دوره 8، شماره 31، مهر 1401، صفحه 108-77
سمیه لبافی؛ علی اصغر کیاء؛ امرالله تقوا

2.

بررسی تاثیر رسانه های نوین در شکل دهی الگوهای مصرفی جامعه ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 25 بهمن 1402
کریم نعمتی اقدم؛ نسیم مجیدی؛ علی اصغر کیا

3.

چگونگی روابط تولید محتوای کاربرساز در اینستاگرام با تاکید بر رابطه اینفلوئنسر و فالوئر

دوره 7، شماره 28، دی 1400، صفحه 138-111
محمد پویا قاسمی؛ حسین صادقی؛ مهناز نادری؛ علی اصغر کیا

4.

شناسایی و تحلیل راهبردی عوامل مؤثر بر بهبود عملکرد حکمرانی فضای مجازی در جمهوری اسلامی ایران

دوره 9، شماره 36، دی 1402، صفحه 43-1
علیرضا قربانی؛ مهدی حمزه پور؛ علی اصغر کیاء

5.

عوامل مرتبط در فراگیری محتوای ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از دیدگاه کارشناسان: مورد مطالعه پلتفرم ایرانی روبیکا

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 24 تیر 1404
محمد خضری مقدم؛ علی اصغر کیا؛ محسن مسعودیان

6.

مردم نگاری فرهنگ شبکه ای کاربران ایرانی اینستاگرام

دوره 9، شماره 33، خرداد 1402، صفحه 80-51
علی اصغر کیاء؛ مرسده نیک بخش

7.

نقش ارتباطات انسانی در ترسیم جایگاه اجتماعی زنان؛ به کمک مطالعه موردی ادبیات داستانی هدایت

دوره 10، شماره 38، شهریور 1403، صفحه 38-1
سعید ثقه ئی؛ علی اصغر کیا؛ رضا صابری

8.

نقش شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان اقلیم کردستان عراق

دوره 10، شماره 40، دی 1403، صفحه 30-1
بیلال محمد؛ علی اصغر کیا؛ هادی خانیکی


login